Blogging tips

sábado, 25 de abril de 2015

RED DRESS FOR A CASUAL LOOK



Hi Cuties!

Today I'm showing you a casual look created with a not-so-casual clothing item! I love long dresses and sometimes I just want to wear them with a casual outfit, specially during the Spring or the Summer. They are super comfy and look very good. Sometimes when I don't know what to wear or I'm feeling lazy I just put a long dress on, sneakers and some accessories. I'm wearing a red long dress with cut-outs on the back, navy Supergas, a navy bracelet, a ying-yang necklace and (in the cover photo) a navy hoodie (in case that it's cold).
Hope you like it!


Hola Guapas!

Hoy os muestro un look casual creado con una prenda de ropa no tan casual! Me encantan los vestidos largos y a veces simplemente quiero llevarlos con un outfit casual, especialmente en Primavera y/o Verano. Son super cómodos y siempre quedan bien. A veces, cuando no sé que ponerme o estoy un poco vaga, me pongo solo un vestido largo, unas zapatillas y accesorios. Llevo puesto un vestido largo de color rojo con aberturas en la espalda, mis Supergas de color azul oscuro, una pulsera azul oscuro, un collar de ying-yang, y (en la foto de portada) una sudadero de color azul oscuro (por sí hace frío).
Espero que os guste!

XOXO,
Ona.

Dress / Vestido: Forever 21
Shoes / Zapatos: Superga
Necklace / Collar: Urban Outfitters
Bracelet / Pulsera: Converse
Hoodie / Sudadera: GAP



















No hay comentarios:

Publicar un comentario