Blogging tips

sábado, 24 de enero de 2015

BACKLESS TOP AND LADY GAGA SOCKS



Hi Cuties!

Today I'm showing you a look to be at home! Midterms were last week at my school, so I suppose a lot of people were home studying. So I created a cute look to stay home. I love this backless top, I'm super obsessed with it. I paired it with black leggings and my Lady Gaga socks, which I bought when I went to her concert. I'm wearing on of my charm bracelets and little tiny blue earrings.
Hope you like it!


Hola Guapas!

Hoy os muestro un look de ir por casa! Los exámenes semestrales en mi escuela fueron  la semana pasada, y supongo que mucha gente se quedaría en casa estudiando. Así que he creado este look para ir por casa. Adoro este top sin espalda, estoy muy obsesionada con el. Lo he combinado con leggings negros y mis calcetines de Lady Gaga, los que compré cuando fui a su concierto. Llevo puestos mi pulsera de colgantitos y mis pendientes azules super pequeños.
Espero que os guste!

XOXO,
Ona.

Top / Top: Urban Outfitters 
Leggings / Leggings: Pink
Socks / Calcetines: Lady Gaga Merchandising
Bracelet / Pulsera: Thomas Sabo Charm Club
Earrings / Pendientes: Free People



















Photographer: Eugenia Martínez

No hay comentarios:

Publicar un comentario