Blogging tips

sábado, 20 de junio de 2015

PATEL PINK IN MIAMI GARDENS



Hi Cuties!

Today I'm showing you a boho outfit for my first post in Miami! As many of you know (those who follow me on Instagram), but some of you didn't, I'm in Miami on vacation. I'm extremely lucky to be able to enjoy this wonderful wether in Miami. I'm staying at the Delano Hotel in South Beach (#besthotelever) and I'm loving every second of it. I took these pictures at the wonderful garden of the hotel and I really think it is a truly special place. I'm wearing this beautiful pastel pink dress that I bought at Zara, my white sandals, pastel pink sunglasses, and golden jewelry. I will have another post from Miami tomorrow, ready for you to read it at www.motelchanel.com. Also, if you want to see more pictures from my wonderful vacations, check out my Instagram (@onathewave), where I post  pictures of food, fashion, amazing places and cute stuff.
Hope you like it!


Hola Guapas!

Hoy os muestro un look bohemio para mi primer post desde Miami! Como muchos de vosotros ya sabéis (los que me seguís en Instagram), pero algunos no sabes, es que estoy en Miami de vacaciones.  Soy muy afortunada de poder disfrutar de este fantástico tiempo en Miami. Estoy alojada en hotel Delano en South Beach (#mejorhoteldelmundo) y adoro cada instante que paso aquí. Hicimos estas fotos en el jardín del hotel ya que es un sitio verdaderamente especial. Llevo puesto este maravilloso vestido rosa pastel que compré en Zara, mis sandalias blancas, unas gafas de sol rosa pastel, y joyería dorada. Creo que este vestido es precioso y para no arruinar la esencia del vestido, decidí no llevar sujetador, ya que quedaba mucho mejor. Mañana podréis ver otro post desde Miami en www.motelchanel.com. Además, si queréis ver todas las fantásticas fotos de mis vacaciones, ir o seguidme en Instagram (@onathewave), donde publico fotos de comida, moda, lugares increíbles, y cositas monas.
Espero que os guste!

XOXO.
Ona.
Dress / Vestido: Zara
Shoes / Zapato: Asos
Sunglasses / Gafas de Sol: Urban Outfitters
Necklace / Collar: Madewell
Rings / Anillos: Madewell
Bracelet / Pulsera: Madewell





























No hay comentarios:

Publicar un comentario